5de ronde - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu 5de ronde - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu

5de ronde

Door: Nadia van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Nadia

09 Februari 2011 | Cyprus, Nicosia

Ook vandaag weer leuke stage dag achter de rug, de kinderen waren weer erg lief en vandaag zal men reisverslag wat korter worden want ik vind t niet fijn typen met joeys iPod (sorry schat) maar heb alweer een computer geregeld bij die oo zo aardige man van de snackbar, haha wij hadden spinazie en aardappels meegebracht en hij had nog vlees dus had hij gratis voor ons eten gekookt in zijn keukentje echt kei lief! Dus mijn 2de dag stage was erg leuk de kinderen kregen engels en maths, meest standaard lessen voor de kinderen. ook heb ik erg leuke tekeningen gehad van de kinderen met hartjes en kastelen waar princessen op staan. Ook had een jongentje een leeuw getekend die mensen op at waarop ik antwoorde, ; that's not nice. En het kind antwoorde met No it's not but i'm the lion! Toen moest ik wel even lachen. Uit school even nog boodschappen gedaan en lekker in het zonnetje gelegen wel was ik in slaap gevallen en dus waren mijn wangetjes helemaal rood geworden! En ja nu weer in de snackbar, haha as always. Ook kwam er net een aardige engelsman langs die als ober speelde voor ons eigen meegebrachte eten. We vertelde dat we van verschillende opleidingen waren bijv de studenten die met ons mee zijn gegaan die studeren voor gehandicapte zorg, dus vertelde ik hem dat linda disabled was, dat vond hij erg grappig ook zei hij dat ik echt zon meisje was waarop ''trouble'' op mijn voorhoofd te lezen was een wandelend probleem dus.De mensen zijn erg aardig hier bieden je van alles aan etc. zometeen weer lekker vroeg naar bed, en morgen weer een nieuwe dag! byebye from cyprus !

  • 09 Februari 2011 - 21:41

    Joe:

    Ondankbaar ***! Mijn mooie ipod! Nee grapje, vind ik ook. Leuke dag dus weer :) naja spreek je zoiezo elke dag, dus tot morgen lyxxx

    Ps. Stuur je ouders ff een mailtje wanneer je online bent dan kan je met ze skypen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Nicosia

Cyprus stage

Recente Reisverslagen:

01 April 2011

De 1 na laatste week samengevat

14 Maart 2011

4 weeks left

09 Maart 2011

halverwege..

01 Maart 2011

3de week nu op naar de 4de!

24 Februari 2011

week 3 (gaat alweer snel!)
Nadia

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 19030

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 09 April 2011

Cyprus stage

Landen bezocht: