4de dag, stage :D - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu 4de dag, stage :D - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu

4de dag, stage :D

Door: Nadia van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Nadia

08 Februari 2011 | Cyprus, Nicosia

En ja hoor vandaag ook weer lekkker vroeg op gestaan want de busschauffer was er weer om kwart voor 8, om ons vervolgens naar the American Academy te brengen. Onze eerste stage dag dus.
Naja in 1 woord samen gevat SUPER LEUK!
Ik krijg echt het gevoel dat het een super leuke periode gaat worden, niet alleen stage maar ook alles er omheen.
Mooi weer, leuke plaatsjes, geweldige stage. Deze dag begonnen de kinderen met Engels en ik mocht ze begeleiden met woordjes, zoals b - u - g, dan spreken ze het ook echt uit als bhu uu gj per letter, erg grappig om het zo te horen terwijl het in nederlands ook zo gaat als met met bijv. Bal (buh - aa - ll)
En daarna mochten ze met hun 'pencil' de letters natekenen zodat ze de letters ook leren. Ook noemen de kinderen mij Miss Nadia, en als ze iets moeten na laten kijken of iets te vragen hebben is het van: Miss Nadia can you help me. Erg grappig om te horen. Hierna hadden ze ''playtime'' en mochten ze vrij spelen, hierbij nam een leider het van ons over, en mochten wij lunchen. Mijn stage begeleider, Miss Bernadette, is zeer aardig en is ook erg leuk met de kinderen. Ze had zelfs een lift naar huis aangeboden na 1 dag! De kinderen mogen me ook, ze knuffelen en kwamen al vrijwel meteen op mijn schoot zitten. Er zit 1 pakistaans kindje in mijn klas, 3 engelsen en de rest is grieks. Na ''playtime'' kregen ze Maths, wiskunde hierbij mocht ik een winkeltje spelen met allemaal lekkere dingen (plastic natuurlijk haha) en ieder product kost centjes, dus mochten ze denkbeeldig de deur open doen Hallo, of good morning zeggen en een product uit kiezen bijv, chocolate cookie, dat koste 5 cent, dus pakte ze de ''purse'' portomonee en mochten ze zelf de centjes tellen en aan mij geven, nadat ze iets gekocht hadden mochten ze het winkeltje uit maar niet voordat ze vriendelijk ''goodbye'' hadden gezegd. Dit was erg leuk om te doen en ook om te zien hoe je kinderen op een leuke manier dingen leert. En iedere keer wou een meisje evgenia op mijn schoot zitten en met mij spelen etc. ook erg schattig om te zien. Na Maths, kregen de kinderen weer wat playtime, en ook wij hadden weer pauze. Daarna hadden de kinderen ict en mochten we ze begeleiden op de computer. Hierna waren de kinderen uit. En we waren om 14pm klaar. Ook werden we thuis gebracht en konden we even lekker een ijsje halen bij de ijscoboer, en daarna lekker gekookt, namelijk een varkenslapje en wat aardappeltjes en wortels ( ik eet wel gezond hoor mama en papa haha ) Ook krijg ik mijn vitamientjes binnen door de overheerlijke kiwis hier te eten :P Nou nu weer in het snackbarretje in geroskipou en zometeen maar weer lekker vroeg naar bed, ben wel wat moe, en ook viel de wijn best slecht gisteren (had maar 1 glas op maar was wel sterk) dus kreeg een beetje buikpijn. Nou hopelijk morgen weer een leuke stage dag waar weer veel te leren valt, groetjes Nadia!

  • 08 Februari 2011 - 18:36

    Jessica:

    Awh, klinkt leuk allemaal meid!
    wel hard werken denk ik.

    Maar je maakt wel heel wat mee op deze reis!
    xxloveyou&Missyou!

  • 08 Februari 2011 - 20:15

    Pa En Ma:

    geweldig leuk verslag, je hebt echt schrijverstalent !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Nicosia

Cyprus stage

Recente Reisverslagen:

01 April 2011

De 1 na laatste week samengevat

14 Maart 2011

4 weeks left

09 Maart 2011

halverwege..

01 Maart 2011

3de week nu op naar de 4de!

24 Februari 2011

week 3 (gaat alweer snel!)
Nadia

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 19025

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 09 April 2011

Cyprus stage

Landen bezocht: