3de week nu op naar de 4de! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu 3de week nu op naar de 4de! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu

3de week nu op naar de 4de!

Door: Nadia van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Nadia

01 Maart 2011 | Cyprus, Nicosia

Wat gaat de tijd toch snel het ene moment zit je in nederland in spanning tot je naar cyprus kan en het is nog ver weg maar we zitten al af te tellen, nog mara 6 weken haha, 1/3de deel hebben we al gehad! Nou afgelopen vrijdag was het weer laatste dagje en het was weer weekend 2 pm waren we weer klaar maar het regende erg hard (erg zeldzaam hier) maar als het een halfuurtje regent komt daarna gelijk de zon weer iets wat we het nederlandse klimaat ook maar eens moeten aanleren. we hadden vrijdag gevraagd of we toevallig met de charmante ict leraar mochten meerijden ( de leraar die ieder van ons al op een date heeft meegevraagt) hij moest er even zogenaamd over nadenken en nam ons mee maar eenmaal in de auto kwam hij piepend vooruit wat bleek nou zijn banden konden gewoon geen 5 man aan, tja dus moesten er wat mensen uitstappen hij vroeg of ik alleen wou uitstappen en dat hij me later kon oppikken maar dat liet Linda gelukkig niet toe en bleef gezellig met mij staan wachten. Toen hij weer terug was gekomen om ons op te halen werden we naar huis gebracht om van ons beginnende weekend te genieten.
De volgende dag begon alweer om 9 am en we waren vsn plan om met de deeltaxy richting de stad limassol te gaan om een dagje te shoppen! maar eerst het deeltaxi verhaal. We kwamen in de deel taxi en het stonk er al verschrikkelijk na te gaan dat we er nog 1 uur in moesten zitten, ik kwam naast een stinkende man te zitten fijn.. bleek hij dat hij half dronken was nog fijner.. en het toppunt was hélémaal toen hij in de auto plaste hoppa gulp open en laten gaan die handel GADVERDAMME! ik denk dat als ik 80 ben er nog over zal praten zeg wat n trauma! en toen had hij ook bloed op zijn handen, ja daar zat je dan in een deeltaxi richting limassol...... maar goed daarna lekker gewinkeld alleen kon ik helaas die dag niet meer eten want ik dacht steeds aan die viezerik bah bah.
maar goed zondag lekker gerelaxed in ons appartement. En de rest van de week stage gelopen of course! vandaag is het alweer dinsdag en ja gaat super snel alweer bijna op de helft. Vandaag waren er ook weer grappige momentjes zoals de kinderen.. ze hadden een robot gemaakt en noemde de robot flying sausage (vliegende worst) en ook vernoemde ze hem naar de directeur mister frangos dus iedere keer als ze die robot zagen : LOOK THERE"S MISTER FRANGOS! haha ook was er een jongen gegaan naar spanje en toen hij terug kwam zei hij: i've been to spinach (ik ben naar spinazie geweest) ook erg grappig maar het toppunt was wel toen er een kindje een kerstman in kleurde op de computer en zijn huidskleur bruin maakte en zei: look it's an african santa! haha, erg grappig allemaal. maar goed alweer 4de week noog 5 weken te gaan!

TOT HORENS!!!!!!!!

• 06 Maart 2011 - 18:55

Adri:

Hoi Nadia,

Leuk om zo jullie belevingen te volgen.
    Ben er nog niet helemaal uit of de stage; of het eiland het leukste is.
    Inderdaad moet je dat schrijvers talent maar eens voor een wedstrijdverslag gebruiken.
    Heel veel leerzame momenten (en plezier) daar en je team red het nog wel even zonder jou, al valt het soms niet mee.

Groetjes,

Adri

• 07 Maart 2011 - 09:42

Elly 't Hoen:

Hallo Nadia,
    Wat een leuke reisverslagen heb je inmiddels gemaakt. Ik volg ze met veel plezier.
    Een geweldige ervaring om zo stage te kunnen lopen en wel op een mooi eiland met veel zon. Ik zie wel dat je er erg van geniet en er alles uithaalt wat mogelijk is. GENIET!!!!
    Laat snel weer wat van je horen!
    Groetjes van Elly