4 weeks left - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu 4 weeks left - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu

4 weeks left

Door: Nadia van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Nadia

14 Maart 2011 | Cyprus, Nicosia

Daar zit ik dan alweer een tussenuurtje.. Het heeft heel de nacht geregend en onweer kwam er ook bij kijken.. Linda was doodsbang van het donder, ik vind het altijd wel leuk. Na een vermoeiende nacht gehad te hebben vroeg ik me af of ik wel uberhaupt wilde opstaan, ohja trouwens ik heb het beste bed van iedereen linda slaapt namelijk op een slaapbank en die andere 2 op een soort van matras gelijkenis aan planken, de rest is er daarom ook vroeg uit en ik zoals gewoonlijk ook thuis toon veel waarde aan mijn uitslapen. Maar helaas zat dat deze ochtend er WEER niet in. Naja nu zitten we al bijna op de helft van de dag en zometeen hebben we een halfuurtje pauze.. Dus ongeveer nog 3 uurtjes! Hierna hebben we gym van Mister Thrassos, en ik kan niet veel goeds beloven want het weer is veraderlijk nu nu schijnt de zon maar dat kan zo omslaan als het ware.

En nu zit ik thuis zon schijnt nog steeds het is een wonder! En zoals gewoonlijk was het ook weer een stage dag meet veel gebeurtenissen, maar de raarste was toch wel dat een kind van 4 jaar uit mijn klas zei tegen muzieklerares dat hij haar aan stukken ging snijden en dat ze dood zal gaan ik kon niet geloven! De muzieklerares was ook zeer verbaasd en vond het er onbeschoft hieroovr werd het kind ook gestraft maar dit is niet de eerste keer dat hij dit veroorzaakt en vaak moet hij naar directeur maar hij is het nu zo gewend dat hij het niet eens erg meer vind ik denk zelf dat het van zijn opvoeding thuis komt ( ook schiet hij als enige denkbeeldig in de klas en richt hij op andere kinderen) de school had onlangs ook aangegevn dat deze school zijn laatste kans was.. Best wel heftig maar het is wel volgens het pedagogisch handelen je gaat toch wel nadenken omdat je deze opleiding doet; en dan is de grote vraag wat zou ik gedaan hebben maar ik denk dat dit geval wel bij extreme gevallen hoort wat van thuis af aan komt en het kind inviduele begeleiding nodig heeft omdat het dan wel luistert.maar goed zoals gewoonlijk zo even onze kamer beetje ordenen schoonmaken en dan een filmpje kijken! C U Later!



Het is alweer vrijdag en de tijd tikt door ik zit weer in de pauze terwijl ik uit het raam kijk druppelt het regenwater van de goot, regenen ja dat begin ik een beetje zat te worden krijg bijna het gevoel dat het zelfs beter weer is in nederland maar goed stiekem heb ik nog wel wat hoop. Ben redelijk moe had weer zo'n ik wil niet opstaan ochtend en dus bleef ik een paar minuten langer liggen.

  • 15 Maart 2011 - 20:52

    Jessica:

    arme linda! haha,
    klinkt weer leuk allemaal! :D

    xx.
    missing you!


  • 20 Maart 2011 - 14:59

    Adri De Wijs:

    Hoi Nadia,

    Kunnen die kinderen daar ook een beetje volleyballen? misschien een ideetje voor de gymles. ik wil je ons laatste verslag niet onthouden maar het team heeft je nodig voor de laatste wedstrijd op 16 april. groetjes en tot dan.

    Adri

  • 28 Maart 2011 - 14:39

    Sanne Van Gils:

    Nog veel plezier deze laatste weken! xx

  • 28 Maart 2011 - 14:44

    Sanne Van Gils:

    en owja, erg leuke verslagen, ik lees ze de laatste tijd allemaal wel! en mis je ook wel hoor.:)

    doeegg xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Nicosia

Cyprus stage

Recente Reisverslagen:

01 April 2011

De 1 na laatste week samengevat

14 Maart 2011

4 weeks left

09 Maart 2011

halverwege..

01 Maart 2011

3de week nu op naar de 4de!

24 Februari 2011

week 3 (gaat alweer snel!)
Nadia

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 19024

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 09 April 2011

Cyprus stage

Landen bezocht: