week 3 (gaat alweer snel!) - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu week 3 (gaat alweer snel!) - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu

week 3 (gaat alweer snel!)

Door: Nadia van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Nadia

24 Februari 2011 | Cyprus, Nicosia

Daar ben ik weer! weer een weekje overleefd op the american academy naja zo'n straf is het niet heb het reuze naar mijn zin! het waren weer leuke leerzame dagen maar vandaag was het anders dan andere dagen want vandaag was het de laatste dag dat je kon eten voordat al de religieuze mensen moeten vasten 40 dagen voor pasen. Dus kwam er een grote barbeque op het schoolplein te staan met broodjes yoghurt tjasiki en SOUFLAKI, de kinderen kregen ieder een broodje en natuurlijk de leraren waar onder ik ook zo'n overheerlijk broodje. Na deze lekker opgegeten te hebben mochten de kinderen in de middag leuke spelletjes doen zoals met een lepel en een golfballetje erin vooruit proberen te lopen terwijl het balletje niet mag vallen en de kinderne moesten achter elkaar gaan staatn met hun benen wijd en daar ginge de bal dat onderdoor rollen het was erg grappig om dat te zien, ook kwam er een grappig moment in voor omdat 1 jongetje tegen een ander jongetje zei omdat hij met stenen gooide: Why are you doing that darling. Nou dat was harstikke grappig om te zien en schoot in de lach. Ook heb ik dinsdag erg hard gelachen omdat we een gesprek hadden over de politie en wat er gebeurd als de stoute mensen*naughty people) ( dieven etc ) opgepakt worden en we hebben een directeur op school en die heet mister frangos. Nou als je heeeeel erg stout ben moet je daar ook heen dus ik vroeg aan de kinderen, ja waar ga je eigenlijk heen als je stout bent en te hard rijd of iets gestolen hebt, en toen zeiden de kinderen in koor: To mister Frangos! Op dat moment kwam ik ook niet meer bij! Ook de collegas zijn hier erg aardig en vragen altijd naar je hoe het gaat enzo. Dinsdag was trouwens een erg hectische dag omdat die avond er een ouderavond was dus ik moest ook alles gaan sorteren etc voor die kinderen. Dinsdag hadden we ook art waarbij de kinderen een X-ray mochten maken (rontgefoto) soort van en de botten mochten verbinden aan elkaar zodat het een xray leek. Verder heb ik vandaag ook weer boodschappen gedaan er is hier in de buurt kwamen we laatst achter een winkeltje met alleen english imported food dus daar gingen we ook natuurlijk even langs. ohja en volgende week is het carnaval (jaaa ook hier dus ik mis niks in Nederland) En dat word weer drinken , dansen verkleden, drinken en drinken had ik trouwens al drinken gezegd? haha. Leuke feestje dus met parades etc. Ben benieuwd. Kalimera!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Nicosia

Cyprus stage

Recente Reisverslagen:

01 April 2011

De 1 na laatste week samengevat

14 Maart 2011

4 weeks left

09 Maart 2011

halverwege..

01 Maart 2011

3de week nu op naar de 4de!

24 Februari 2011

week 3 (gaat alweer snel!)
Nadia

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 19023

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 09 April 2011

Cyprus stage

Landen bezocht: