1ste dag! - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu 1ste dag! - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu

1ste dag!

Door: Nadia van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Nadia

05 Februari 2011 | Cyprus, Paphos

2:30 de dag begon moeizaam in eerste instantie kon ik absoluut niet slapen want het besef kwam steeds dichterbij. Dus met moeite 3 uur mijn bed uit. Na alle koffers in de auto gelegd hebben gingen we op weg naar Linda, daarna vervolgde onze rit naar Charleroi Brussel. Linda was erg zenuwachtig maar ik had al een maniertje gevonden om haar af te leiden, dit kwam door een eerder voorgekomen gymtrauma, Linda verloor hierbij haar evenwicht van de kast en de leraar en de mat vielen op haar. Dit zong ik in een liedje en ze werd weer vrolijk.:) En daarna ging onze vlucht naar Larnaca, (Cyprus) Eenmaal aangekomen op het vliegveld besloot Linda nog snel even haar cassis om 5:30 op te drinken, dit bood ze mij ook aan maar aangezien mijn buik dan een beetje gaat borrelen leek het mij niet een goed idee. uiteindelijk waren we bij de gate aangekomen, en mochten al vrij snel doorlopen. Maar Linda kreeg steeds meer zenuwen...
Toen Linda en ik in het vliegtuig zaten ging het oke, we zouden snel opstijgen. Linda's eerste vlucht verliep al soepel. Maar toen kwam het.. het vliegtuig steeg op en ik had Linda nog nooit zo angstig zien kijken het vliegtuig kwam omhoog en ze klampte zich vast aan de stoel voor haar ik vermaakte me zeer op dat moment en kwam niet meer bij van het lachen. Al snel was ik in slaap gevallen, maar na een uurtje was ik wakker geworden door een vrij stevige turbulentie. En natuurlijk keek Linda weer heel erg angstig haha! Maar wat een prachtig uitzicht over de bergen, en toen vond er nog een grappig momentje plaats namelijk dat er een steward aankwam en met zijn half lange haren zwaaide met een ventilator en het licht dat op zijn haar viel leek het net een andrelon reclame voor zomerblond :P Finally kwamen we aan op Larnaca waar onze bemiddelaar Angelos ons op kwam wachten. Daarna hadden we een 2 uur lange auto rit nog voor de boeg, maar die had ik snel volgekletst met Angelos. Vriendelijke man, maar toch had ik het gevoel dat hij iets af wilde bietsen. En toen kwamen we bij ons appartement aan maar het eerste wat me opviel was het zwembad :D hihi, het appartement viel een beetje tegen, koud water en en wc die niet goed doorspoelde, wel was ik blij met de wasmachine, en strijkijzer ook erg mooi weer gehad zo rond de 18 graden. Op dit moment zit ik nu in een snackbar met gratis internet aan een glas cola dit verhaaltje te typen, toch best bizar 2 maanden weg, en het is trouwens hier ook bizar duur! Nou op naar de volgende dag, maandag eerste stage dag spannend! Maar uiteindelijk zal het een leerzame leuke tijd worden.

  • 05 Februari 2011 - 18:56

    Fausten H.:

    Wow, zo te lezen heb je al redelijk veel meegemaakt, en dat al op je eerste dag in Cyprus!
    Veel plezier nog en zoals ze in US zeggen ''Toot your own horn'' hahah

    X

  • 05 Februari 2011 - 20:01

    Joey:

    Jeetje best al veel meegemaakt, arme Linda haha.
    Heel veel PLEZIER!

    ly

  • 06 Februari 2011 - 13:48

    Jessica:

    Hey Nadia! :D
    awh, arme Linda! Doe haar maar de groetjes van me.
    Net als Fausten zegt, je hebt al heel wat mee gemaakt op je 1e dag :P
    haha.

    Ik wacht al met plezier op je volgende verslagje ^^

    xxly!

  • 06 Februari 2011 - 18:30

    B.konovalov:

    leuk joh ! grappig geschreven ! moet er har om lachen , dat doe ik niet zo snel wel je kamer op ruimen ziet er n beetje rommelig uit (grapje !)
    je reisverslag maakt me blij baffy

  • 06 Februari 2011 - 18:32

    Mooi Uitzicht :

    zit ik hier in f...nederland jaloers
    groetjes x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Paphos

Cyprus stage

Recente Reisverslagen:

01 April 2011

De 1 na laatste week samengevat

14 Maart 2011

4 weeks left

09 Maart 2011

halverwege..

01 Maart 2011

3de week nu op naar de 4de!

24 Februari 2011

week 3 (gaat alweer snel!)
Nadia

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 19029

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 09 April 2011

Cyprus stage

Landen bezocht: