Spannend - Reisverslag uit Breda, Nederland van Nadia Berg - WaarBenJij.nu Spannend - Reisverslag uit Breda, Nederland van Nadia Berg - WaarBenJij.nu

Spannend

Door: Nadia van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Nadia

02 Februari 2011 | Nederland, Breda

Nog 3 daagjes en dan is het zover naar Cyprus. Ik ben nog niet echt zenuwachtig, maar als ik aan die verantwoordelijk en zelfstandigheid denk wel! Het zal zo'n 4 uur vliegen zijn en we vliegen om 7:30 in Brussel, we komen aan om 13:00 in Larnaca. Daarna zal onze bemiddelaar Angelos ons op komen halen en ons brengen naar ons paleisje (althans dat hoop ik). Aphrodite appartments in Geroskipou! Vlak in de buurt bij Paphos. Ben benieuwd.

  • 02 Februari 2011 - 22:50

    Joey AA:

    Ik hoop at je het ontzettend naar je zin gaat hebben!! Kan niet wachten tot ik Cyprus kan bekijken.
    Zal je missen, Xxx Joe

  • 03 Februari 2011 - 07:55

    Melissa De NIjs:

    Nadiaa,
    ik ga je zeker volgen!
    succes & let goed op jezelf he.
    heel veel plezier.
    Dikke kus! xxx

  • 03 Februari 2011 - 13:32

    DA FAUSTEN:

    Volg je mij oook op Twitter XD
    hahaha

  • 04 Februari 2011 - 21:03

    Nadine:


    Hé nadia,

    Ik wilde je nog even veel succes en plezier voor in Cyprus wensen. Tot snel!

    Liefs Nadine xx

  • 04 Februari 2011 - 22:38

    Jessica:

    Meisje !
    Nogmaals succes en veel plezier in Cyprus! We mailen wel he :D
    Ik zal elke dag kijken of je iets geschreven hebt :)

    Goede reis vanacht!
    Miss you already,
    xx Jessica

  • 05 Februari 2011 - 11:42

    Kim :

    Heee nadia,
    Veel plezier op je stage =D

    xx
    Kim

  • 05 Februari 2011 - 15:04

    Monica:

    Hey Nadia!
    Ondertussen ben je volgens mij al op Cyprus! Hoop dat t leuk wordt. Hier in antwerpen is het wel wennen, maar wel erg gezellig.

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Cyprus stage

Recente Reisverslagen:

01 April 2011

De 1 na laatste week samengevat

14 Maart 2011

4 weeks left

09 Maart 2011

halverwege..

01 Maart 2011

3de week nu op naar de 4de!

24 Februari 2011

week 3 (gaat alweer snel!)
Nadia

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 19027

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 09 April 2011

Cyprus stage

Landen bezocht: