2de dag! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu 2de dag! - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu

2de dag!

Door: Nadia van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Nadia

06 Februari 2011 | Cyprus, Nicosia

Na lekker uitgeslapen te hebben tot 11 uur, was ik al blij dat ik een goed humeur had. Lekker ontbeten aan het balkon na ja brunch dan. Lekker geroosterd brood op want het normale brood is niet zo goed te eten hier, dus dan maar zo. De jam was erg lekker hier. Daarna zaten we ons te bedenken wat we konden doen, ik had namelijk totaal geeen zin om heel de dag op de bank te hangen in een land waarbij je niks kent en juist alles wilt verkennen! Dus daarom besloten we eerst naar het strand te gaan, maar ons plan wijzigde omdat het beneden bij het zwembad ook wel mooi uitzag. Maar eerst moesten Linda en ik een wasje draaien. Dit ging goed helaas pakt hij niet de wasverzachter (drama 3) dat kon ik nog net hebben na het koude water van de douche en wc die niet doorspoelt.Uiteindelijk dus bij het zwembad gelegen lekker in het zonnetje dat is uiteraard ook een reden waarvoor ik voor Cyprus koos. Zwembad was nog wel vrij koud :( nou rond 1 uur lekker gelunched, eitje gebakken en een lekkere boterham met jam! daarna weer aan het zwembad gelegen en wat fotos gemaakt.Ik mis iedereen wel! hoop dat het in NL wel goed gaat. Nou in de avond lekker het huisje gepoetst erg onhandige dweil maar het lukte uiteindelijk wel. Daarna lekker gekookt rijst met kerrie saus met kip!:) iedereen vond het lekker dus dat was een opluchting (kan ik nog wat kookkunsten vertonen) Ik heb al wel het gevoel dat ik al wel zelfstandiger word en het gebeurd vrijwel automatisch. En nu weer lekker in het snackbarretje wat te internetten en dit verslagje schrijven. morgen weer boodschappen doen maar eerst stage lopen op de american academy! 8 uur worden we opgehaald door Angelos en ben erg nieuwschierig. Nou tot snel!

  • 06 Februari 2011 - 22:04

    Joe:

    Hey lieffie, was vergeten je success te wensen op stage morgen, dus bij deze!

    succcccessss

  • 07 Februari 2011 - 11:34

    Fausten H.:

    Damn i am jealous maar gelukkig schijnt de zon hier nu haha!

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Nicosia

Cyprus stage

Recente Reisverslagen:

01 April 2011

De 1 na laatste week samengevat

14 Maart 2011

4 weeks left

09 Maart 2011

halverwege..

01 Maart 2011

3de week nu op naar de 4de!

24 Februari 2011

week 3 (gaat alweer snel!)
Nadia

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 19021

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 09 April 2011

Cyprus stage

Landen bezocht: