Eindelijk internet... - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu Eindelijk internet... - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu

Eindelijk internet...

Door: Nadia van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Nadia

19 Februari 2011 | Cyprus, Nicosia

Jullie hebben heeeeeeel lang niks van me gehoord maar hier komt het beloofde reisverslag weer! Er is heel veel aan het internet gedaan hier want iedere keer deed hij het niet.. flink balen dus maar hier ben ik weer haha!:) Nou de 2de week zit er alweer op jaja het gaat super snel, en onlangs heb ik al gehoord dat best veel mensen me volgen en dus is het natuurlijk wel leuk als ik de reisverslagen een beetje bij kan houden maar er is hier echt zo veel te zien.
Cyprus is een erg mooi land met geschiedenis, mooie plekjes en natuur zee en strand. Nou het nu alweer zaterdag en we hebben weer een leuke dag voor de boeg. We gaan zo meteen naar paphos om weer de stad te bekijken en strand enzo. En vanavond weer uit in de bar Flairs, en de andere clubs in deze straat. Het is erg leuk uitgaan hier, en heel veel cocktails om te proberen vorige keer kregen we een emmer met cocktail met allemaal rietjes en daar konden we uit drinken dat was wel erg grappig. En natuurlijk hebben we van de week weer stage gelopen dat was ook leuk en weer veel leerervaring opgedaan. Ook de kinderen beginnen steeds meer aan mij te wennen en komen vaaki knuffelen en op mijn schoot zitten etc. ook mocht ik ze voor het eerst voorlezen in het engels, ik was eerst erg bang dat ik het verkeerd zou voorlezen maar dit ging juist super goed en de kinderen luisterde aandachtig naar mijn verhaal. ook zijn we gisteren lekker gaan zonnen beneden bij het appartement. Ook heb ik er voor gekozen om hier naar de kapper te gaan en a.s donderdag worden er highlights in mijn haar gezet. nou weer een volgende week komt er weer aan en kijk er met plezier tegen aan :)
tot horens!

leuk om weer iets van je te horen lief! <3
    xx

• 21 Februari 2011 - 20:21

Fausten H.:

Bof ik even dat ik hier supersnel draadloos Internet heb zeg.

Better to remain silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt.

Lataa

X

• 21 Februari 2011 - 21:33

Nienke Van Bragt:

Hee Nadia, het ziet er allemaal leuk uit!! Geniet van zo'n mooie ervaring!! Ben jaloers! Ik blijf je lekker volgen,, xxxx Nienke