3de dag ( gaat al snel ) - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu 3de dag ( gaat al snel ) - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Nadia Berg - WaarBenJij.nu

3de dag ( gaat al snel )

Door: Nadia van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Nadia

07 Februari 2011 | Cyprus, Nicosia

Rond 7 uur opgestaan en het is een wonder maar ik had een warme douche. Daarna kwam Angelos ons ophalen om vervolgens ons naar onze stage plek te brengen en daar waren we dan op american academy een hele mooie school ook nieuw sinds september waren ze gestart in het nieuwe school gebouw ook is het een prive school voor internationale studie. De meeste ouders zijn buitenlands (engels, zuidafrikaans) die dan geimigreerd zijn naar Cyprus. Ook waren de mensen erg vriendelijk en ik had het gevoel dat we met open armen werden ontvangen. Zo dan eerst een rondleiding gehad van de directeur ook erg aardige man. de kinderen wren erg lief en konden perfect engels, daarbij heb ik het ook een beetje overgenomen (dat bekakte) erg goede indruk dus. Daarna even paphos in geweest in het winkel centrum natuurlijk haha, en daarna boodschapjes gedaan zodra we thuis waren eten gekookt en natuurlijk even strijken. deze dag heb ik heel vaak gehad dat ik in de verkeerde kant van de auto stapte haha en ik werd uitgelachen. :P ook een erg grappige foto gemaakt van een nummer bord van een auto. en nu nog een keer in de snackbar met een wijntje, en we hebben net chococake gehad van wat fransen haha dit word onze vaste stamkroeg ook merk ik dat ik veel makkelijker praat met mensen en erg goed contact heb de mensen zijn erg aardig bieden je dingen aan etc. nou tot horens maar weer!

  • 07 Februari 2011 - 19:39

    Joe:

    Zoals je vroeg heb ik hem gelezen, weer een leuk verslag en een leuke dag, spreek je snel xx

  • 07 Februari 2011 - 19:45

    Jessica:

    haha leuke foto meid! XD

    ik mis je wel hoor :(
    maar ik ben blij dat je het leuk hebt en dat je stage bevalt :D
    Ik heb gisteren de uitnodiging voor mijn verjaardag gestuurd,, en ik schreef als eerste jou naam op.. haha toen bedacht ik me dat je niet in NL was :P

    ik wens je weer veel plezier & succes
    en ik wacht weer op je next verslagje (L)
    loveyou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Nicosia

Cyprus stage

Recente Reisverslagen:

01 April 2011

De 1 na laatste week samengevat

14 Maart 2011

4 weeks left

09 Maart 2011

halverwege..

01 Maart 2011

3de week nu op naar de 4de!

24 Februari 2011

week 3 (gaat alweer snel!)
Nadia

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 19017

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 09 April 2011

Cyprus stage

Landen bezocht: